Jeśli marketing to Twoja pasja, a praca, która daje Ci pełną odpowiedzialność i możliwość twórczego wyrażania siebie, jest tym, czego szukasz – firma KANIA czeka właśnie na Ciebie! Jako lider produkcji podłoża pod pieczarki w Polsce, oferujemy Ci możliwość samodzielnego prowadzenia działań marketingowych, które będą miały realny wpływ na rozwój naszej firmy.
Dołącz do nas i twórz strategie, które zrobią różnicę!
Co będziesz robić?
• Koordynować działania marketingowe firmy, w tym wsparcie działu handlowego w przygotowywaniu strategii i prezentacji
• Zarządzać komunikacją w social mediach (FB, Instagram, LinkedIn) oraz tworzyć krótkie materiały filmowe
• Projektować materiały marketingowe ATL/BTL oraz zarządzać stroną internetową
• Organizować eventy firmowe, stoiska targowe i działać w obszarze CSR
• Przygotowywać i wysyłać newslettery, koordynować produkcję materiałów marketingowych (ulotki, katalogi)
• Wspierać budowanie komunikacji wewnętrznej oraz działania z obszaru employer branding
Czego oczekujemy?
- Wykształcenie wyższe w zakresie marketingu lub pokrewne
- Zainteresowanie trendami marketingowymi i chęć nauki
- Doświadczenie w marketingu B2B
- Znajomość programów graficznych oraz Google Ads
- Podstawowa obsługa WordPress
- Dobra znajomość języka angielskiego (min. B2)
- Gotowość do podróży służbowych
- Kreatywność, samodzielność i dobra organizacja pracy
- „Lekkość pióra” – umiejętność tworzenia tekstów o różnym charakterze